Skip to content

MB apskaita

MB apskaita – kaip viskas vyksta?

MB apskaita – pagrindinė mūsų buhalterinių paslaugų sritis. Mes specializuojamės apskaitos paslaugų mažoms įmonėms teikime per internetą. Sutarties pasirašymo procesas yra paprastas ir lengvas – mes pateikiame kainos prognozes pagal jūsų atsakymus į kelis mūsų užduotus klausimus. MB apskaitos kaina yra kintanti ir priklauso nuo daugelio faktorių, bet sutarties priede būna pateiktas buhalterinių operacijų kainininkas, todėl lengva suprasti kainos pasikeitimų priežastis. Po sutarties pasirašymo jus mums pateikiate elektroninius pirminius apskaitos dokumentus (pdf failus arba dokumentų nuotraukas), o mes juos suvedame į apskaitą ir pateikiame deklaracijas ir ataskaitas VMI arba Sodrai. Metų pagaigoje yra parengiama metinė finansinė atskaitomybė, kurią jums patvirtinus, mes padedame pateikti jūsų įmonės pelno deklaraciją VMI ir po to finansinę atskaitomybę Registrų centrui.

Esant poreikiui galime parengti tarpines finansines ataskaitas. Gal jums ataskaitų reikia finansavimui gauti, gal planuojate parduoti verslą ar kitais tikslais. Tokiais atvejais mes taip galėsime padėti verslo konsultacijomis.

Kodėl verta patikėti mažųjų bendrijų apskaitą profesionalams?

Pirmiausia, tauposi laikas, nes apskaitos paslaugos yra gana sudėtingas darbas.